Často kladené dotazy
2. Kdy svoji zakázku obdržím?
Doba doručení 5-6 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být 7-8 pracovních dnů.
Váš obraz bude zabalen ve dvou krabicích, do bublinkové fólie a další krycí fólie tak, aby byl během přepravy maximálně chráněn před poškozením.
3. Jak se dají pověsit obrazy na stěnu a kam patří dřevěné klínky?
Součástí balení jsou dřevěné klínky (8ks) a kovový plíšek (1ks) a šroubky (2ks).
- Kovový plíšek se opatrně zaklepe ze zadní části rámu obrazu, je předem nutné si vyznačit, kde je střed rámu. Obraz je následně možné zavěsit na šroubek, hřebík (není součástí balení).
- Dřevěné klínky se používají v případě, kdyby plátno povolilo. Když budete dřevěné klínky zaklepávat, postupujte opatrně, ať nedojde k ohybu rámu. Ze zadní částí rámu jsou na rozích otvory, v každém rohu jsou dva. Dřevěný klínek opatrně zaklepete do otvoru ostrou částí.
4. Jaké plátno a rám jsou použity?
Plátno - tiskne se na 100% bavlnu 390g/m² s lakováním (bezvonný, ekologický tisk)
Rám - stabilní ručně skládaný dřevěný rám (2 cm hloubka, 3 cm šířka)
Tiskne se ve spolupráci s www.fotoobrazyzplatna.cz, po dlouhém vybírání z dostupných tiskáren se mi zalíbila právě výše zmíněná kombinace provedení a jejich přístup jedině pomáhá zajistit kvalitní produkt.
5. Jak je to s reklamací?
- Obraz obsahuje tiskovou chybu (neodpovídá náhledu produktu)
- Pokud obraz i s touto chybou využijete tak od vás budu potřebovat fotografii této chyby. Lze pak vzhledem k velikosti obrazu nabídnout částečnou finanční kompenzaci.
- Pokud obraz nevyužijete, je potřeba ho zaslat zpět. Obratem Vám zašlu peníze nebo nový obraz.
- Dopravce obraz poškodil
- V případě poškození obalu během přepravy je potřeba poslat mail na info@wallcraft.cz zápis o škodě balíku (který kupující sepíše s kurýrem), fotky obalu z přední i zadní strany, dále fotku etikety na obalu, fotku obalového materiálu, a fotky vady a následně se domluví prodávající s kupujícím na svozu reklamovaného zboží.
- V případě, že by obraz jevil známky vady, poškození pod folií, je potřeba vadu vyfotit s originální balenou folií. Obraz nevybalujte a vyfoťte ho s folií vcelku zepředu i zezadu. Fólie nesmí být otevřená. V opačném případě nebude reklamace uznaná.
6. Lze objednávku stornovat?
Pokud chcete objednávku zrušit, ideálně tak učiňte do jedné hodiny od založení objednávky na info@wallcraft.cz. Pokud se rozhodnete zrušit objednávku o několik hodin déle, může už být pozdě.