Často kladené dotazy

 

Doručení obrazu je možné do České i Slovenské republiky.

1. Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Jsou dvě varianty (obě jsou zdarma) shodné pro CZ i SK:

  1. GLS - hlavní dopravce pro všechny velikosti, vyjímaje zmíněné u Top Trans
  2. Top Trans - pouze pro velikosti 100x100 120x90 160x80 200x100

 

2. Kdy svoji zakázku obdržím?

Doba doručení 5-6 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být 7-8 pracovních dnů.

Váš obraz bude zabalen ve dvou krabicích, do bublinkové fólie a další krycí fólie tak, aby byl během přepravy maximálně chráněn před poškozením.

 

 3. Jak se dají pověsit obrazy na stěnu a kam patří dřevěné klínky?

Součástí balení jsou dřevěné klínky (8ks) a kovový plíšek (1ks) a šroubky (2ks). 

  • Kovový plíšek se opatrně zaklepe ze zadní části rámu obrazu, je předem nutné si vyznačit, kde je střed rámu. Obraz je následně možné zavěsit na šroubek, hřebík (není součástí balení).
  • Dřevěné klínky se používají  v případě, kdyby plátno povolilo. Když budete dřevěné klínky zaklepávat, postupujte opatrně, ať nedojde k ohybu rámu. Ze zadní částí rámu jsou na rozích otvory, v každém rohu jsou dva. Dřevěný klínek opatrně zaklepete do otvoru ostrou částí.

 

4. Jaké plátno a rám jsou použity?

Plátno - tiskne se na 100% bavlnu 390g/m² s lakováním (bezvonný, ekologický tisk)

Rám - stabilní ručně skládaný dřevěný rám (2 cm hloubka, 3 cm šířka)

Tiskne se ve spolupráci s www.fotoobrazyzplatna.cz, po dlouhém vybírání z dostupných tiskáren se mi zalíbila právě výše zmíněná kombinace provedení a jejich přístup jedině pomáhá zajistit kvalitní produkt.

5. Jak je to s reklamací?

  1. Obraz obsahuje tiskovou chybu (neodpovídá náhledu produktu)
  • Pokud obraz i s touto chybou využijete tak od vás budu potřebovat fotografii této chyby. Lze pak vzhledem k velikosti obrazu nabídnout částečnou finanční kompenzaci.
  • Pokud obraz nevyužijete, je potřeba ho zaslat zpět. Obratem Vám zašlu peníze nebo nový obraz.
  1. Dopravce obraz poškodil
  • V případě poškození obalu během přepravy je potřeba poslat mail na info@wallcraft.cz zápis o škodě balíku (který kupující sepíše s kurýrem), fotky obalu z přední i zadní strany, dále fotku etikety na obalu, fotku obalového materiálu, a fotky vady a následně se domluví prodávající s kupujícím na svozu reklamovaného zboží. 
  • V případě, že by obraz jevil známky vady, poškození pod folií, je potřeba vadu vyfotit s originální balenou folií. Obraz nevybalujte a vyfoťte ho s folií vcelku zepředu i zezadu. Fólie nesmí být otevřená. V opačném případě nebude reklamace uznaná.

 

6. Lze objednávku stornovat? 

Pokud chcete objednávku zrušit, ideálně tak učiňte do jedné hodiny od založení objednávky na info@wallcraft.cz. Pokud se rozhodnete zrušit objednávku o několik hodin déle, může už být pozdě.